I stugan

Hello alla bloggläsare :) ledsen att uppdateringen ha vart kass men det är jue sista veckan här på Island så det är mke att göra ;) i morrn ska vi in till stan och se GAY PRIDE! hahaha fan va coolt! sen ska jag kanske shoppa lite eftersom rean slutar snart! har typ panik! och ja får jue inte min j**** lön förän den 10:de! :@. Men men, får låna pengar från min moster ;) hoppas ja ifall :S hehe. Måste dock passa mig lite ;) ska spara ca 40.000 Isl kr för att köpa mobil för. Funderar på att köpa mobil i Sverige, men bara en tanke. Det finns mke mera mobiler i sverige än här och ja har hittat en nice mobil som ja skulle vilja ha som inte finns här. Hum... aa får se.

Ja, om en vecka är ja tbx i Sverige och umgås med mina EFTERLÄNGTADE PONNY TJEJER!!! Kan inte vänta mer! sakna er så sjukt mke! ♥

Iallafall i veckan kommer förljande hända:

Lörda:
Gay Pride! och shoppa lite.
Sönda: Ha kalas för min mormor som fyller dan efter vi åkt -.- och samtidigt ha ett hejdå party för mig och min bor.
Månda: Vill gå på Bio! Toy story 3
Tisda: Kanske bio igen ;) Shrek och! SHOPPA!
Onsda: Packa och köpa Godis, mat, m.m
Torsda: vet inte vad dagen kommer bestå av men kvällen kommer iallafall bestå av flygplats och flygplan och träffa mor och far :).

Ha det bäst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback