Nämen god dag :)

Hoppas ni har det bra :) jag har haft en super bra dag med mina tjejor och även Åberg när vi va djäkneberget i dag :D. Mja det hände lite saker där ;) fy fan vad fult det XD. Okej ja ska berätta :).
Jag, Natta och Liv satt och kollade ut på västerås på djäkneberget, helt plötsligt kommer det tre killar och sätter sig en bit ifrån oss... Hehe jag som är lite små galen och var lite flumm, började ''flörta'' med killarna, haha då sa Liv  ''du får fan hundra kr om du vinkar hit dom, sandra'' men nej nej, dom reste på sig och kom till oss XD dom typ satt med oss i två minuter sen gick dom. Fan vad fult det va!. Haha. Ja det va en upplevelse XD. När vi skulle gå tbx satt dom typ vid ngr stolar och bad mig ta kort på dom, sen hör vi dom ropa till sin fröken XD ''Fröken!, dom där tjejerna tog kort på oss!''. Haha, sen fick dom den bästa komentaren tbx ''Ta det som en komplimang'' XD fy fan vad fult det va, snacka om att vi garva!. Mja, sen va det mest bara chill tills kl var ett då man fick sticka hem, då stack jag, Liv, Natta och Elin till stan, ja köpte mina första solglasögon... eller typ första ;). Sen stack jag, Natta och Elin till björnön och tog vårt första dopp för året :D det va as skönt!. Äh, nu får ni se bilder ist för att läsa :)










Första doppet bilden :D


Fan vad snygg ja är!




Måste bara säga, Fan vad jag och Elin är snygga på alla hoppbilder! XD







Nu ska jag umgås med Elin och tydligen liv som kom till stugan helt oväntat XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback