14/9 2010

Halloj :D hoppas det är bra med er :) det är prima med mig, lite trött bara efter dagen i köket! :D men det va sååå kul så det va det värt. Sen är ja tött i fötterna oxå :( skorna man har i köket är inte dom skönaste, skulle hällre ha typ sneakers! Men men det får gå endå, nu är det bara en tisdag kvar i kallköket sen går vi vidare med datakunskap, eller ja... min grupp som består av 10 pers vilket är halva klassen. (Halva klassen har data kunskap i tre veckor, och sen kommer även vår grupp ha datakunskap i tre veckor). Men tillbaka till ämnet kallkök. Vad gör man i ett kallkök då?? jo det är där som man gör förrätt, efterrätt och även lite bakning. I dag så var jag, Sofia och Torbjörn på stationen efterrätt för vi hade förrätt förra gången. Och nästa ggn kommer vi ha bakning. De övriga 7 personerna var alltingen på förrätter eller bakning.
Så enkelt va det ;)

Men nu ska jag göra mig i ordning inför gymmet! det kan verkligen behövas efter att man ätit. Glömde skriva att det man gör i kallköket, alltså maten ställer man sen fram så får alla plocka det dom vill äta, så det kan bli lite väääl mke efterätter och bakverk man tar XD hehe. Men vad fan när man sliti i ett kök i typ tre timmar och är hungrig så vill man ha maaaat och även efterätt ;)
Ha det gött ♥♥


Vit Chokladmousse var en efterrätt jag och Sofia gjorde i dag
(Dock inte den på bilden! den är dagen från google)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback