Shoo

Sitter och kollar på morden i midsomer :) Älskar det :D. Men jaha, ska ja sammanfatta dagen lite innan jag går och lägger mig :) Oj nu dör en i midsomer! :o. Iallafall dagen började i skolan kl 8.00, usch och fy för den tiden! men jaja vad ska man göra åt saken. Iallafall så var det idrott, fast vi gick bara omkring och kollade in hallarna och gymmet m.m. Efter det hade vi livsmedelskunskap tror ja det heter XD va helt okej, lärarn värkar va bra ifall :) efter det va det dax för svenska, hade ngt dyslexi test. Kl tolv så va det äntligen lunch, tyvärr vart det en lite besvikelse :( vi fick mat av 3:orna. Det vart kyckling med potatis och bearnaisesås. Kyckligen va besvikelsen :( den va sa salt, snacka om att ha vält ett saltkar i pannan XD. Sen fick vi efterrätt som va pannacotta, Choklad pannacotta :) lite för mke choklad, den vart lite besk men helt okej :). Sen hade vi matte, vi gick igenom målen och lite annat. Lärarn verkar as bra, lite pratglad bara men annars verkar han jätte bra :) Sen fick vi sluta tjugo i två :) och då va ja död XD men ja lyckades hålla mig uppe! *stolt*. Men nus ka jag fortsätta kolla :) ha det nice :)


(källa: google)
Längtar tills vi får våra mackbook datorer! fan det är typ en månad kvar :@ alla har jue redan fått, vrf kan inte vi få nu??
Hoppas det bli macbook ifall :S tror det, isåfall blir det nog nice med 13,3 tum, lite och smidig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback