Islands största blåmärke

Hahaha tror fan ja har det största blåmärket, det ser förjävligt ut! och gör ont som attans! Hahaha!
Fick det när ja var och campade förra helgen, skulle gå in i husvagen och på ngt sett halkade ja på två mattor som låg innanför dörren och ramlade XD Det gjorde ont! haha men roligt att tänka på hur ult med måste sett ut när ja halkade, hahaha!


Kolla FB

Har lagt in bilder från sista jobb dagen :) det är uppet för alla, även dom ja inte har på FB ;). Orkar inte lägga ut massa bilder här på bloggen, men ska va lite snäll och lägga ut ngr bilder åt er :)

Natta glo på bilden ↓ nedanför ;) Om du nu ser detta inlägg :) ♥











Det sorgliga ''hejdået'' :'( snyft ♥

Iallafall, det är två fotoalbum på FB där bilderna ligger
Nr 1
Nr 2

Ha det gött!
Nu ska ja ha det riktigt bra här på Island och ha sköj i två veckor till, sen bär det av till sverige igen och får äntligen träffa mina saknade pony vänner ♥


Perlan












Italiensk glass <3


















Kopia av John, min gamla lärare XD hahaha♥





Bilder från igår :)


Lángjökull

Bilder från i lördags när Jag, Jói, Anreas, Anika och Viktor åkte upp på en glaciär.


Först kommer lite bilder tagna från bilen påväg till glaciären :)














Uppe på glaciären :)






















Avslutningsbilden får bli på vattnet ja tog med mig hem från galciären :D


Home again

Nu är ja hemma igen från att ha campat i tre dar :) vi hade det super mysigt. Tog ca 500 bilder under helgen :D Jag älskar min kamera ♥ ;). Eftersom det är lite sent att blogga får ni lite bilder från ett jätte fint ställe där jag, Jói, Andreas, Anika och Viktor åkte till påvägen hem från Lángjökull, det va verkligen ett paradis för en som älskar att fota, det va som att komma till... aa ni får se.

P.S dom är redigerade ;)

























Ett helt underbart ställe ♥

Inge bloggade...

Kommer inte blogga ngt i helgen och det är för att vi Äntligen ska ut och Campa! :D är överlycklig. Saknar att åka och campa med kusinerna, Broooor som kom i går föresten, min moster, jói och deras vänner :) För två år sen åkte vi typ vi och campade varje helg, det va så gött! förra året åkte ja engång och campade och har saknat det as mke!
Anyhow, ville bara säga hej då och ha en trevlig helg :) <3


Bara 4 dagar kvar på jobbet nu ''/ sen är det bye bye allt trevilgt folk :'(

Bláa lonið


Framme :)










































Armbandet till att komma in och låsa/låsa upp sitt skåp








Lavastenar :)




Redigerade bilder


























Kusin fyller 10 i dag!

Japp i da är det min kusin Anikas födelsedag! Så grattis till henne tusen ggr :).
Som ni kanske märkt så har ja inte bloggat så mke. Det är för att den här veckan har vart fylld med skojiga saker :)
Jobb som vanligt, fint väder, bio, film på kvällarna och äntligen fått träffa kusinernas farmor och farfar igen och deras tusen hundar :). Det är därför det inte blivit mke bloggande :). Men nu får ni ett :D fast ett ganska kort ;) eftersom min kusin fyller år plus att det är 20 grader ute och sol, då vill man inte sitta vid datan. Så ja slänger in bilder i stället. Så får ni ett till inlägg när ja har tid och skriva :)


Hos mina kusinerns farmor och farfar :) och på bilden är det Mimi (i den bruna hundstolen) Hiro (i mitten) Patti (bredvid Anika) Mio (Står med huvet mot patti) Och Andreas som står med huvet mot dörren :) förvirrande ;)


Scorri :)


Min kusin Alexandra fick ett nytt marsvin (den svarta) Dom heter Grima (den bruna) och Tinna (den svarta)


Köpte två nya hörlurar :D


Chillat i solen :)

Oredigerade bilder!







Det får räcka :) slänger in ett inägg snart igen :) hörs

Nytt till kameran



Jätte bra medel till att rengöra linsen det behövs bara två droppar och linsen är ren och fin :)
Köpt: Tiger
Kostade: 400 Isl kr

Sunset
































Bilder från i torsdags :)

Mobiler...

Ja har enså länge hittat två mobiler som ja vill ha...


Eller


Den här...

Svårt val! Ni får gärna tipsa om mobiler :)

Helgen

Torsdag

Grill Time


Alexandra stod för grillandet :)






Min söta kusin ♥


En till söt kusin ♥

Fredag









Vofflor









Det va lite bilder från helgen :) Kommer slänga in ett till inlägg ngn gång i da tror jag med fin fina bilder jag tog i torsdags när ja gick ut på kvällen och fotade :) håll utkik ;)



Blackberry?




Funderar på att köpa den här för mina jobb pengar, det är en Blackberry 8520... Ngn som vet om den är bra får ni gärna slänga iväg en kommentar :) den kostar ca 54.900 Isl kr, hum va kan det vara i svenska kr?... *kollar på Forex XD*... det va 3.641 kr :)

ZARA clothes


2.995 Isl kr


4.995 Isl kr

Nya kläder som åker in i garderoben :D ♥ Wihoo. Älskar verkligen kjolen! kommer nog använda den en hel del nu i sommar :)

kolaportið

Bilder från ''loppisen'' som ja va på i da :) Köpte ett par riktigt fina örhängen, men dom får ni se i morrn :)












Det va typ alla bilderna, tog inte så många, började kolla på alla saker ist :) ha det gött, i morrn är det en ny jobbdag för mig :D

Tranellska i höst!

wihoooo, ja kom in på Tranellska gymnasiet! Är överlycklig :D. Skulle ha skrivit dethär i går för att fick reda på nyheterna i går, på FB XD PÅ FB! hahaha vad har hänt med världen... Men som sagt, ja e överlycklig och resten av släkten är det oxå och ja vet att min farbror oxå är lycklig för min skull även om han kallar mig lilla råtta ;) haha. Jag firade kvällen med att va ensam..... Konstigt men sant. Min mormor och morfar är på ngn tur med gammelfolk tror ja, kusiner, moster och Jói är oxå borta fast inte med gammelfolk, Morbror... Han slängde jag ut XD. Ville faktist va ensam, det va ett tag sen man va det här på Island och det är så bekämt här i lägenheten, plus att min morbror kom med två filmer så man va inte så ensam iallafall :D. Har nu sett The bounty hunter och Date night... Första filmen va helt otrolig! Bästa filmen på länge och NATTA, VI MÅSTE SE DEN! GERARD BUTLER = KÄRLEK! Vi skulle sett den på bio Natta! den va as bra!. Tbx till ämnet ;) den andra filmen tkte ja va lite sådär, fatta inte riktigt va den handla om XD.
Vid tre stängde ja iallafall av datan och la mig i en underbar säng, mormor och morfars säng ;) ♥♥ haha. Och lyckades sen dra upp mig vid tolv, coolt va. Senare i da när ja inte håller på att döööööö av hunger så ska ja till någon sorts loppis kan man säga, hum fast det finns mat där oxå och allt möjligt. Ska dit med kusin Linda och Gammel mormor :D har inte vart där på as länge :). Näh nu måste ja få i mig ngt för min mage kurrar :)
Ha det bra :)


KÄRLEK!

Blötisch!

Gud, ja e dyng blöt! nyss kommit hem från jobbet och det regna i da -.- och så blåste det... tack för det vädret -.- . Men det bästa med det är att då får man mysa hur mke man vill för då tkr mormor och morfar synd om en ;) haha. Nej, är faktist ensam hemma, men min mormor och morfar såg mig dock när ja kom hem för att käka vid halv tolv, tror att ja beskrev mina skor som Kaffe XD mina fina skor som va ganska vita endå när ja kom, och nu... KAFFE SKOR. Mina regnkläder va oxå mysiga, slängde dom i tvättmaskinen på en gång när ja kom hem XD.  Åh får inte glömma mitt hår! dyngblött det oxå så det såg ut som att ja va svettig -.- mötte ngr nere vid hissarna och dom glodde som sjutton på mig, ehe, men det va bara att fortsätta gå på in mot hissarna XD. Nu när ja beskrivit denna dag kanske det låter som att dagen vart en ren skitdag, men det har det inte, den har vart jätte skojjig :D många minnen från den här dagen :) tex, vi blev inlåsta i en kontainer, vi satt inne i en affär och åt för att sen få lite skäll för att ha skitat ner ;) Fick bra omdömme av Vignir (vår ''ledare''), måste verkligen komma på ett annat namn en ''ledare'' XD. Ah, en hel del mer minnen :). Nu ska ja mysa, inget annat! Ha det gött :)




Kaffeskorna ;)