On stranger tides

Ska bara börja med att säga den nya pirates of the caribbean är så jäkla bra, jag är kär! ♥

Var och såg den igår med fredrik, danne och liv. En väldigt lyckad kväll som började hemma hos liv :) käkade där och gick vid typ åtta till bion. Och jag som är otroligt lättskrämd hoppade såklart till då och då i filmen även för smågrejer xD men det är ju endel av det roliga ;)

Nu har jag inte tid att skriva mer
Ha det bra ♥


Så värd att se!

Välgörenhetskonsert

Bilder från välgörenhetskonserten i fredas :)



































Update från stugan...

Hej alla där ute :)
Sitter nu i stugan och väntar på att grillen ska bli färdig :) har flyttat ut till stugan och kmr bo här till skolan börjar igen efter sommarn. Känns helt okej, kommer ju snart få eget rum här ute så det kommer nog funka. Men för tillfället har jag flyttat in i gäststugan. Skulle inte fått plats i mitt och andreas rum, hade typ tio väskor med mig ut hit, inte ens min mamma, pappa och bror hade så många tillsammans, så ni kanske föstår att jag behövde mke plats ;).
Ja vad finns det mer att säga? livet rullar på, har blivit hyfsat frisk från influensan jag sprang på vilket är helt underbart! har aldrig mått så dåligt som jag gjorde den veckan :( fy, tummen ner för det. Plus att nu har jag missat massor i skolan, ett engelska NP, ett muntligt anförande i svenskan, massa mattetid, missat tid till att plugga till ett stort prov på kött i livsmedel så ska göra det nästa vecka (skulle gjort det i onsdags annars) och även lite i näringslära. Så jag har inte det direkt chill i skolan -.- men jag kämpar på, mindre än en månad kvar ju!!!

Nu ska jag fortsätta chilla :) ha det gött ♥


Andreas rum ute i stugan










Snart klart :D får snart det andra rummet för mig själv! ^^

Ny header

Tänkte informera att jag har ny header och om ni inte kan se den så tryck på F5 :)

hoppas alla har en bra lördag och hoppas alla gör ngt dom vill, jag hade ju hellst velat sitta och grilla vid hamnen elr ngn annan stans med vännerna men jag är ju dödssjuk så -.- eller jag har influensan ;) hoppas jag blir bra snart, dom värsta dagarna är över ifall så det är ett plus.

i morn kommer det nya bilder på min brors rum, har inte orkat fota :(
ha det super bra ♥


bild från förra veckans helg ♥

Andreas rum ute i stugan....

Såhär såg det ut när jag stack iväg för att fira valborg med mina vänner ♥




jaaa man får väl bjuda lite på sig själv, elr? ;)


Ni får mer bilder i helgen för jag glömde fota hur det såg ut i söndags :) men vänta bara ;)


Bryggan ♥




Hatbåten!!!!! den ba låg där vi brukar sitta!!! -.- inte okej





diggar korven med burlesque strumpbyxor xD


Fredrik ^^




Söta liv ♥




Hej xD













bilder från fredagen ♥