God kväll ♥

Hallå alla nattmänniskor :) antar att inte så många är uppe när klockan är över 12 på natten ;) eller? Har inte så mycket att berätta ville bara kika in på bloggen :)
Hade filmkväll med min söta vän Michelle i da ^^ eller ja, ikväll. Vi kollade på världens konstigaste film och snackade tjejsnack ;)
Imorn ska jag ut till stugan och fixa iordning gästsstugan och mitt rum så jag kan ha filmkväll där på freda! då jäklar :D den kvällen ska bli riktigt skojig!! haha Liv du vet va jag snackar om ;) hehe. Men nu ska jag ta det lite lungt sen sova :) Ha det så bra ♥


Bild från när jag var ute och fotade i lördags tror jag :)

Vår fina stuga





















Klicka för större bilder ↓↓


Detta är alltså en liten del av vår fina stuga ♥

Sol!!!

Åh vilket underbart väder! Äntligen har värmen och solen kommit till västerås! efter den långa vintern som varit bra på sitt sätt har våren äntligen landat :D vet inte om det är vädret eller mina underbara vänner eller kanske det att det är påsklov, men jag känner mig super glad :D fast jag är nog inte den ända som känner så ;) Men nog med det, jag har lite att berätta :) Är bara tvungen att skriva det på bloggen för i går kväll vart så otoligt bäst! ♥ har inte haft det så mysigt på länge.

Dagen började med att jag och liv träffades vid typ halv fyra, vi GICK faktiskt fram och tillbaka till erikslund då *stolt* ;). När vi kom hem fick vi lite brottom eftersom vi skulle träffa Danne och Fredrik vid sju och klockan va typ halv sex när vi kom hem (då hade vi kvar att hämta grill och massa annat). Sen blev det såklart problem med skjuts till stället där vi skulle träffas som va bdw vid min gamla skola, Kunskapsskolan. Men tillslut fick vi Livs pappa att skjutsa oss. Han hämtade upp oss, vi sprang in till Liv och hämtade grill och allt det man behöver för att sitta ute en aprilkväll för att grilla. Sen kom vi till skolan och fick sitta där i typ en timma för Danne va extremt seg, men skitsamma xD vi gick till hamnen där jag och ponygänget spenderat så många timmar förra året. Sen satt vi bara där, snackade, grillade brända korvar haha xD flummade. Sen ringde Michelle vid typ halv tio, vi snackade lite, sen kom Danne och ville va med i samtalet xD När jag sen lagt på satt jag och Danne och snackade i säkert 20 minuter. Vid typ 22.10 började vi plocka ihop och drog oss hemmåt.
Det enda jag kan säga om kvällen är underbar! ♥ och det kommer bli fler sånna kvällar :)

Nu ska jag fixa mig lite, snart kommer Elin, då drar vi ner på stan och fikar och kollar i affärer :)

uppdatering: haha glömde skriva att jag och Liv hittade vår kära glasspinne som vi eldat och skrivit med utanför på kunskapsskolans vägg!!! <3 ett kärt återseende ^^.
Nöjd nu liv?? xD
Ha det super gött! ♥




Myskväll med Elin ♥

Snart kommer Elin med sin moppe till mig. Va as länge sen jag såg henne så det ska bli as kul att få träffa henne <3 saknat dig som fan <3<3
Vi ska sticka till Citygross när hon kommer och handla lite smått och gott inför kvällen, sen sticker vi hem igen och myser :)
Nu måste jag göra mig lite i ordning....


Världens finaste bild <3 love you

Hörs :)

Sitter i stugan

Hej hej ♥
Vad har ni för er i dag då? är ni ute i fina vädret kanske? :)
själv sitter jag i min stuga och har det chill :) väntar på att Liv ska dyka upp så vi kan gå till ica ^^ sen vid sju kommer danne och fredrik och grillar och sover över :p Eller ja vi kaske sitter uppe hela natten xD vem vet ;)

Nu ska jag sätta mig ute i solen :)
Ha det gött ♥


Fick en liten utskällning ^^

Haha såg nyss på Fb att min moster hade skrivit till mig på min logg, hon tyckte jag skulle blogga mer och lägga ut mer bilder, heh ja det har vart lite bloggtorka men jag har faktiskt inte haft tid och jag har inte fotat så mke på sistonde, väntar fortfarande på alla fina blommor :) men jag kan berätta en liten kul grej... eller ja kanske inte så kul för mig men ni kan skratta åt mig om ni vill för jag är så klantig ibland! xD

I dag i varmköket skulle jag sträcka mig in i ugnen och smeta på tomatpuré på ngr ben som vi skulle ha till att göra sky, ah ni som inte kan det här kanske inte fattar men poängen är att jag lyckades bränna mig på en plåt inne i ugnen -.- guuuuud va jag älskar mig ibland! (känn min IRONI!) xD så jag spenderade typ tre timmar i köket  sittandes med is på brännskadan och inte förns vid halv ett kunde jag gå till skolläkaren. Väl inne i läkarrummet fick jag ngn kylande gel och bandage. Så jag lever fortfarande ;) Nu ska jag faktiskt ta och plugga men ni kan få lite bilder iallafall ^^ dock inga nyatagna bilder men iallafall :)








New ◊◊◊


149 kr


100 kr


129 kr (den är mer ljus pastellgrön äv vad den ser ut som)


tre nya nagellack ^^ 25 kr styck fast det va tag 3 betala för 2 så betalade 50 kr :D

Samma med kläderna ^^ så gjorde bra köp i da :)