Still sick....

Mjaha, hade min förkylning tänkt stanna för evigt elr? den verkar inte vilja försvinna iallafall -.- såååå det blir ännu en dag i sängen, tyvärr. Känns som att jag inte gått ut och känt friskluft på flera år :(  fast ah dom där flera åren är egentligen sen i torsdags. Ja vad kan man mer säga? juste! jag ska klippa mig snart :D förmodligen den 17 mars ^^ haha har datum och allt när den stora dagen kommer! sen den 18e på fredan ska hela familjen sticka upp till bollnäs och träffa min farbror, hans fru och min kusin :D har inte träffat dom sen i december.

Nej nu ska jag äta något och göra det vanliga, glo på tv elr film. Kan fan alla rekamer utantill! så länge har ja vart sjuk :(

Ha det bra ♥



Sjukling

God dag allesammans eller kanske god kväll ;), hoppas allt är bra med er :) själv är ja as förkyld, kan typ inte prata så ja är väl inte på topp direkt :( Iallafall, i morn börjar sportlovet! Äntligen, som jag längtat. Ska bli skönt med en vecka utan massa plugg och skit, hoppas på en ganska lugn och rolig vecka med kompisar och massa mys :).
Vad har hänt på sistonde då? jo det ska jag berätta vår familj har bestämt att vi ska byta ut europa resan till en USA resa i sommar :D Ska bo i Phoenix hos min farfars vän, och jag har hört och sett bilder och det huset är as nice! :D längtar som sjutton, sen till sommaren åker även alla fyra till Island för att fira min gammel mormor, än så länge är det bestämt..... Sen ka jag även iväg på en mamma dotter resa i höst elr nästa vår, ska till Turkiet. Eller jag och mamma vill gärna åka dit :) och så ska vi till Paris nästa vår :D. Mke resor planerade ^^ det gillar vi :D nu ska jag vila, ni får ha det så bra :) ♥

Nu får ni lite ego-bilder på mig ^^










WOHOOO

Klar med listan!!! klarade 29 saker ^^

Som ni kanske märkte så kom det väääldigt många inlägg från listan, hehehehe jag ska erkänna en sak :) jag fuskade och skrev allllla de sakerna som var kvar på listan i söndags på natten ^^ hihi. Älskar att kunna tidsinställa inlägg :)

Iallafall, tänkte avslöja min lilla hemlis snart, ska bara få ett okej från mamma och pappa sen så ska jag blogga om det :)

Ha det gött alla ♥

Nr 29 på listan

Your favorite song

Green Day - 21 guns!

Kommer aldrig tröttna på den låten och det bandet. Stor kärlek till Green day ♥



Nr 28 på listan

One item you love in your closet

Ååå jag älskar mke i min garderob! men jag är totalt kär i mina hello kitty hörlurar för tillfället ^^


Nr 27 på listan

Wish list

Jaahaaa min typ önskelista. Asså tror inte jag riktigt har ngn. Eller joo önskar mig mke här i livet, just nu är det typ få ett jobb så jag kan få lite pengar, dels för att kunna köpa skor xD och för att kunna ha till resor i sommar, planerar att köpa en Ipad, kanske en Iphone i sommar elr ngt. Har en lite hemlis som jag inte tänker avslöja nu ;) men ni ska få veta innom kort ^^

Nr 26 på listan

whats your favorite color

Rosa! Det vet allllllla som känner mig. När jag va yngre och var mer en pojkflicka var det blått men under åren har jag förändrats som person och då har min favoritfärg blivit rosa ^^

Nr 25 på listan

Your favorite times of the year

Måste nog säga att det är,
1. Första vårdagen då man känner att man kan gå med tjocktröja till skolan
2. Dan då det blir sommarlov
3. Dagen då jag får sätta mig på ett plan till Island
4. Dagarna hemma i sverige på sommaren, med vänner och familj
5. Loven
6. Min födelsedag
7. JULEN!
8. Nyårsafton

Nr 24 på listan

What I would find in your bag

Haha! frågar du mina vänner hade dom sagt PENNOR! och ja det är sant, jag har tusen pennor, vet inte varför men jag har det. Sen har jag även min skoldator, min pojkvän Ipod Touch ^^ , nycklar, plånbok, hello kitty bubblegum handkräm, ibland om jag har läxor hittar du massa böcker. Tror det va allt, intressanta saker va?? ;)

Nr 23 på listan

Your top 3 favorite shoes
Hehehehe, det va ett tag sen jag gjorde ngt på listan nu men här kommer mina favorit skor :D ♥


Vinter pics



























Ledsen för dålig uppdatering! men ja har inte haft lust och tid för bloggande, sorry.
Bilderna tog jag i lördags med min kamera Canon 1000D med objektiven 18-55 mm och 30-700 mm.
Hoppas det snart bilr vår så man kan få lite ny inspiration och ideér!

Snart så!


Hahaha xD hittade en perfekt frisyr i spelet the sims ^^ sån spelnörd som jag när det gäller sims så hittade jag den här frisyren och va tungen att ta kort på den så jag kan visa hon som ska klippa mig :D




Kort hår?



Skulle ja passa i såhär kort frisyr? hjälp!!!