Våren är här nu!

Ja nu är våren fan här! den måste va det för just nu sitter jag på balkongen med chill musik, en vanlijlatte och ska plugga lite smått. För mig så är det vår när jag kan sitta på balkonen och plugga, men även när alllllt grus är borta från asfalten :D dom har nästan tagit bort allt från vår gård :) nej nu ska jag plugga lite.





Bästa spellistan att plugga till ^^ ♥

Många våriga kramar till er alla ♥

The moon....



Cupcakes


New haircut









Älskar min nya frisyr! :D helt underbar, precis om ja ville ^^ rockig och cool :D ♥
Ett tips till er som inte vet vart ni ska klippa er (iallafall ni som bor i västerås), gå till Barbie and ken! super bra ställe :)

Nytt.....



Köpte dessa på lovet, haha ja och Elin sprang in på Ica maxi på erikslund för att vi skulle hinna på övergång xD alla trodde väl att vi va idioter hahaha







Saker jag fick och köpte på lovet:)

Ny blogg

Hej hej allihopa :) Tänkte bara berätta att jag har en till blogg! i den bloggen lägger jag ut saker som jag vill sälja. Försöker att ha ett rimligt pris på allt som tex tröjor, dom brukar kosta 30-50 kr och som ni kanske vet så vill jag sälja mitt wii, det ligger ute på min andra blogg så kika in där vettja :)

Säljbloggen

Ha det super bra nu! ♥


Mysigt vårfika







Bilder från i söndas när hela familjen tog en fika med isländska semlor och cappuccini :)
Snart är våren här!!!!! :D

Nintendo Wii säljes....

Ja nu tänkte jag sälja mitt Nintendo Wii som jag haft i ca två år. Har nästan inte använt det så det är inte några repor och det är inga konstigheter med det. Tänkte sälja allt som är på bilden nedan ↓ för 800 kr om du inte vill ha Mario & Sony at the olympic games kostar det 700 kr.

Är du intresserad får du jätte gärna mejla mig på den här adressen: [email protected].