100 inlägg!

Dethär är mitt 100:de inlägg :D coolt, hahah!. Vet inte vad ja ska skriva. Eller joo! va på min skola i da vid typ sex till typ halv åtta för det va typ ngn föreläsning med han som gjort ''huset på månen'', utter in och hotell hackspett. Helt ok, han va fett rolig måste ja säga. Sen skulle det SÅKLART vara frågor efteråt, man skulle såklart sitta i grupper och diskutera! hahahaha så KUNSKAP! Hahahah XD. Efter vi vart på KS, åkte jag och mamma till subway och köpte mat ;) Gott som sjutton, det va ett tag sen!. Nu sitter jag och lyssnar på Markoolio, haha min nya idol!. HAHA nu ska ja bara chilla och sen sova :) ses ♥


Hehehe ;) tyckte den här bilden skulle passa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback