Ben & Jerry's

Hej på er! Hemma från stugan, sov bara där en natt. I kväll ska ja bara chilla. Ska ner till Ica och köpa Ben&Jerry´s. Hoppas bara smaken som ja vill ha finns. Hade iallafall väldigt kul igår i stugan åt as god mat :D och kollade på två filmer med pappa och min bror Andreas. Meningen med livet och rush hour kollade vi på. Somnade tre ggr :P va så jäkla trött efter skolveckan. När rush hour va slut gick ja och borstade och somnade på engång, sov till halv ett, åt frukost och åkte med pappa hem. Så nu sitter ja här ensam, pappa är och kollar på fotboll, mamma är kvar i stugan och min bror är och jobbar. Ja vad gör man då? jag har svaret... Man har det jäkligt skönt! haha älskar att va ensam, ibland är det skönt att bara få vara, ingen som kommer och stör. Men nu ska jag gå ner till Ica och köpa Ben&Jerry´s så vi ses ikväll :)






Ser ni röken? tycket det va ganska coolt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback