Bollnäs

I morrn bär det av till bollnäs :D Hela fmiljen ska med, ink farfar och david. Min farbror fyller nämligen år :D Kmr nog inte blogga så mke där vill umgås med familjen. Sen ska jag kanske träffa en kompis som bor i närheten :D ♥. Väskan är packad och klar, heheh det har den vart sen i måndags. Jag älskar att packa, konstigt men sant. Varje sommar när jag åker till Island packar jag typ två veckor innan ja åker, det är kul och man börjar längta ännu mera då :D. Anyways i kväll ska jag och pappa gymma för sista gången, kortet går ut i morrn ''/ men ska köpa nytt direkt när jag kmr hem. Sen i kväll blir det good mat som jag lagat :D, längtar otroligt mke tills ja börjar på H&R linjen. Men nu ska jag packa bagen och sen sticka och gymma, först ska jag och pappa åka till ica maxi för att köpa nya mjukisbrallor. Vi ses :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback