Dax för plugg

Plugg, Plugg och mera plugg står på min lista just nu! Den här terminen har varit ren SKIT bokstavligt talat. Har varit lat i skolan och inte brytt mig ett skit. Men nu j*vlar ska jag jobba som sjutton dom här sista veckorna. Min lärare tror att jag kommer få runt 250 i meritvärde med kursen inräknad såklart. Mitt mål är 260. Jag tror dock att det kan bli typ 245 för att det är lite osäkert med SV där jag ska ha MVG men kommer förmodligen få VG om jag inte jobbar järnet på de tre sista stegen. Men jag hinner inte skriva så mycket mera. Måste sätta i gång och plugga. Imorrn ska jag försöka, eller nej inte FÖRSÖKA jag SKA ta steg 20 i matte så ja slipper ha det hängandes på min axel! sen på Fredag är mitt mål att ta sv steg 33!!. NU JÄKLAR SKA JAG KÖ PÅ SOM SJUTTON!
Oj vad mottiverad jag blev nu ;) känns bra ibland och börja peppa sig på bloggen, hehe. Men ni får ha det så bra och njut av solen! själv har jag äntligen börjat plugga på vår inglasadebalkong :).
Ses ♥


Bollnäs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback