Halloj

Tjena tjena! hoppas alla har haft det bra i dag, ja har det iallafall. Skola som vanligt på dagen, till kl 14.00 stannade kvar lite för att ja skulle till min farfar vid kvart över tre och det tar inte en timme och en kvart att cykla hem så masserade Anders min lärare i typ tjugo minuter hahaha, det där lät ingen bra men skit samma ;). Sen tog ja cykeln hem, kom lite tidigt så cyklade först hem och tog en mandarin sen gick ja till farfar. Det vart en mysig pratstund som vanligt. hihi, vi pratade typ om vulkanutbrottet på Island, han ska till portugal på onsdag men det kanske inte blir så endå ''/. Längtar väldigt mycket till Island nu :D Ska nämligen om det går åka till vulkanen och FOTA IHJÄL MIG! fan vad coolt att få se lava komma nedrinnandes :D shit ryser. Men nog om det, hade ju tänkt att ja skulle börja gymma i kväll men nej då, man måste ha nå jäkla nummer (ska skaffa års kort på friskis och mamma&pappa ska ha på bankgiro vilket betyder att dom måste ha banknumret elr ngt). Men såklar så hittar inte pappa det och mamma är i stugan så, INGET GYM FÖR MIG IDAG HELLER OCH INTE I MORRN EFTER SKOLAN! buhuu vill träna med mina Girls! :( och pappa stack i väg och tränade utan mig nu, känns tomt. Sandra Is Sad! Ska trösta mig och kolla på ngt bra. Vi ses ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback