Hemma igen :)

Tjenavippsen, nu är jag hemma igen från bollnäs. Fan vad många bilder det blev. 340 elr ngt. Eftersom ja tog så mke kort så får jag slänga in bilder med en nypa salt. Då har ni ngt att längte efter ;) heheh. Om ni undrar vad jag gjorde där uppe så får ni svaret nu. Min farbor fyllde år igår så vi åkte upp för att fira han :). Kanske oxå för att få träffa vår kusin och Linda, och lilla Wille <3, så söt deras hund är. Men nu tänkte jag slänga in lite bilder, kanske det blir något collage oxå så jag får in bilderna, men det är senare är för trött för att fixa med bilder hit och dit.


Inne i kupolen som ligger i borlänge.


Bollnäs, Yey!


Då var det dax att leka ;)


Och såklart skulle Dag ut på ett äventyr med min pappa och bror


Söta ville <3


Ett collage, så det inte blir så mke bilder... iallafall, det här är vad vi åt första kvällen.


Dag, Andreas och ville <3


Teddy björnen fredrikson, ja så hette han :)


Mys i soffan med scooby doo


Åh, i det här underbara rummet fick ja sova i en natt <3<3 ska tapetsera om mitt rum till den här tapeten i höst :)



Det får räcka, imorrn kommer det fler bilder :) håll utkik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback