Jobb

Hello! det va ett tag sen nu, har bara inte orkat skriva ngt. Ska iallafall sticka och jobba om ett tag, när ja hoppat i kläder och så. Sitter fortfarande i pyjamas ;). Anyways i kväll så får vi gäster, mina kompisars mor och far kommer hit vet inte hur robert och simon ska gö. Därför måste jag nog skynda på lite så ja hinner jobba och sen sticka hem och städa som sjutton i mitt rum, det ser inte ut som ett bombnedslag bara att det är allmänt skitit. Det är f*n ett mirakel att inte rummet är fullt av kläder över allt och andra saker :P hehe. Hum vad finns det mer och säga, det va NP i matte igår... matte är inte mitt starkaste ämne så det gick inge bra :(, har börjat få plugg sug igen, hehe lät konstigt men har verkligen börjat plugga som sjutton nu, både i skolan och hemma. När ja är hemma så går det såklart bättre, inga som stör och man har tillgång till data hela tiden sen är det oxå så att ja kan sitta på balkongen och plugga vilket är skönt, då får man friskluft samtidigt. Vi har en inglasadbalkong så när solen ligger på hela dan så blir det typ 25 grader där skönt som attans! men nu måste jag börja röra på mig! Ses ♥


Bild: tagen i bollnäs av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback