Någon form av rubrik

Tänkte bara slänga in ett till inlägg, har lite tråkit. Har kollat klart på 19 cougar town avsnitt, men har börjat tröttna på avsnitten nu, vad finns det för bra tv-program man kan se på? Aja ni får några bilder på saker jag köpte i bollnäs :)




Super cool ''reseplånbok'' kan man säga. Det finns olika fack för tex pass, pengar och flygbiljetten, perfekt när man ska resa och man inte vet vart man ska gö av sitt pass och flygbiljetten :)
Från: Dollar store i bollnäs
Kostade: 40 KR :)




Plånbok, som om jag behöver en till ;) men är lite inne i ''avlånga'' plånböcker och tänkte, vad fan den här är snygg, ska väl passa på då :) Lite stört bara att man inte får ner ett kort längst ner (till vänster på bilden), men ja dör inte av det ;)
Från: Dollar store i bollnäs
Kostar: 40 KR :)

Ganska nice fynd :) är iallafall nöjd, shoppade dock inte lika mke som min mamma och Linda, hade gärna velat ha lite pengar så jag kunde köpt lite saker. Men men vad ska man göra, snart får man nytt barnbidrag, har bara 5kr kvar på kontot ;). Aja vi ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback