tjo bree vad händer jao?

Hehe älskart ♥ hehe. Anyways, om 1,5 timme kommer min farfar till mig och min bror för att käka. Han kom hem från lissabon igår så tänkte att han kanske ville ha en pratstund med sina barnbarn ;) hehe. Han är väl här till kl halv nio elr ngt, ringer då till natta och elin och säger att dom kan komma över :D har studiedag i morrn, yeeeeey. Har dock fått en uppgift med det går på tjugo minuter när vi är tre. Oj glömde skriva att dom ska sova här. Sen på freda ska ja, elin, natta, Åberg och Simon vet inte om det blir fler, vi ska till hamre och ''fira'' valborg där :D gu, ja längrar faktist. Det va ett tag sen ja hade det kul på valborg, ända sen vi slutat umgås med robert och simon (barndomsvänner, inte simon som ska med på fredag) så har ja mest vart hemma med min familj ''/ lite segt. Men snart börjar ju alla på gymnasiet så man måste passa på att va med sina vänner mke nu!  blir alltid lite ledsen när ja tänker på att vi förmodligen inte kmr umgås lika mke :(. Aja, funderar på att snygga till det lite här hemma innan faffa kommer :D ses ♥♥


Bild från dagen då ja fick min kamera <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback