God kväll

Eller aa, kanske kl är lite mer än bara kväll ;) men iallafall. Nu har kl slagit över tolv vilket betyder att det är sista dan :(. Fan va fort det gick :o lite för fort, hängde inte riktigt med tror ja XD. Men men, kommer nog nästa år oxå, dock inte lika länge tror ja eftersom vi ska på EUROPA RESA! YEY :D. Men tror vi ska komma hit för att fira gammel mormor som blir 90 ÅR!. herre gud hehe. Men ja loggade faktist inte in på bloggen precis innan ja ska sova för att skriva hur fort tiden gått utan för att berätta att i morrn, eller nej förlåt ;) i dag kommer det in bilder på alllllllt ja köpte i.... går. Hehe vart f*n en hel del :D men ja är riktigt nöjd, jag ångrar inget ja köpte :) eller jo kanske presenterna till mamma och pappa ;) haha nä då :)♥ Hum tror ja lägger ut ett schema över hur dan kommer se ut... hihi ja älskar scheman! :D

  1. Försöka vakna typ 11!
  2. Gå hem till Afi (sover hos moster i natt) för att börja packa.
  3. Åka ner på laugavegur för att kika in i en affär.
  4. Åka till ngn som gör smycken för att köpa förmodligen en ring. (Fick pengar av min mormor och morfar när jag slutade nian och för dom pengarna skulle jag köpa en ring, ett par örhängen what ever av en som gör jätte fina smycken)
  5. Hjälpa Amma med Picasa!
  6. Ut och äta med släkten :D ♥
  7. Avsluta packningen
  8. SOVA.
Kanske det inte kommer ske i den exakta ordningen men ja kommer ifall gö alla dom sakerna :)
Nu ska jag sova ♥


Hihi en cool vägg som finns på laugavegur :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback