Mina händer luktar kräftor...


MM, dom luktar det efter alla kräftor ja ätit i da :) Åt förvånandsvärt många kräftor. Brukar inte äta så många för ja tkr smaken blir lite konstig efter ett tag. Men i da åt ja en hel del, kanske för ja va hungrig ;).

Oj då, jag kom nyss på att ja inte berättat ngt om hur gymnasiet är, stackars alla släktingar som läser min blogg, dom får inte veta ens hur ja har det ;). Men ja kan säga att ja har det riktigt bra :) Klassen verkar ganska bra :) hittat lite vänner, virrat runt i korridorer som man inte har ngn aning om vart dom leder och lärt mig alla namnen faktist :D *stolt* ;).
För er som inte visste det så har iallafall HR och LP programmen två veckors introduktion vilket betyder att vi inte börjar jobba med sv, eng matte osv fören den 1 september, hahahaha sug på den ni som gå på andra skolor som börjat redan nu med allt pluggande! mohahahaha. Wenströmska kanske inte är så dålig endå ;) Eller ja skolan heter jue inte Wenströmska längre men skit samma. Men jaha, kanske ska tänka på vad klockan är, ehe :)




Farfar kom på besök och åt med oss :D ♥


Skagenröra på bröd stekt i stekpanna med lite margarin i :) Mums


Västerbottenpaj



Vi hörs ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback