Oj, oj

ooops, nu va det ett tag sen man bloggade XD. Förlåt. Men så är det när man kommer hem mitt i natten från flygplatsen, ens kompisar skriker av glädje (inklusive jag) när man ser dom och när man blir bortbjuden på stugfest och inte kommer hem för än kl 3 på natten. Härlig helg har det alltså varit :D. Körde dunken i flera timmar och jag äger bdw på det. Äger dock inte på sten sax påse ''/. Som vanlig vill ingen va den som letar och då blir det såklart sten, sax påse som är lösningen -.- åå ja.... det blev jag som fick leta, men ja tror det gav mig lite tur. När jag sen dunkat alla och slapp äntligen leta så blev jag aldrig hittad, det va alltid jag som fridunkade! :D älskar det, det känns som att man har makten då XD haha. När vi lekt XD dunken i typ två timmar kanske inte vet jag, då hade Robert, Andreas och Alex satt sig ner och börjat rita en karta, Jag var såklart den sista som blev hittad och skulle fridunka, gjorde det och så kom Simon som va letaren. Sen typ ropar Robert och Andreas på oss. Vi går upp på lilla trallen som är vid deras gäststugan och ser dom skratta lite och så börjar dom prata. Haha!! då hade dom kommit på en så kallad ''Master plan'' (va dock inte det! XD) och vårt mål va då att vi skulle byta musik så föräldrarna skulle bli lite paffa och så skulle föhoppningsvist typ R och S mamma gå in för att byta musik. När då föräldern skulle komma in skulle Robert hoppa upp med en mask och skrämma hon/han. Men allt misslyckades -.- . Först belev han påkommen inne i stugan så han gick ut och väntade på att hans pappa gick ut. Då gick han in igen och satte på låten hahahaha Getings und bajs XD hahahaha så j**** ful låt hahaha XD och han fick starta om den typ två ggr innan hans pappa kom in igen men  då började Robert skratta för en av sångarna fick as ljus röst XD. Men det va riktigt roligt :)

Nej nu ska jag göra lite annat :) Juste jag glömde min laddare på Island hahaha! Men jag har beställt en ny mobil :D den kommer typ på måndag eller på tisdag :D Längtar!!



Ha det gött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback