Trevlig dag!

Fan va nice dag det va :D eller ja, lite tråkit va det oxå. Gick upp typ kvart över sju för att det va ngn orka mässa vid växhuset, så ja kom dit i tid. Hittade ngr från min klass och strosade runt, efter 10 minuter märkte vi att det inte fanns så mke att göra *suck*. Så vi gick till stan fast kl bara va tjugo i nio inga affärer öppna alltså vilket betyder att det inte finns sådär super mke att göra -.- så ja stack hem vid typ halv tio och väntade på att klockan skulle bli 11 så ja kunde dra mig till skolan. När kl blir 11 går jag i lugn tackt till skolan och upptäcker att vi INTE skulle börja halv tolv utan kl 12 så typ alla i klassen satt utanför och väntade på vår lärare som aldrig kom, när kl va kvart i tolv så började några från klassen dra hem, men ja satt kvar *stolt*. Vid tolv så fick vi komma in i klassrummet för att va där i 20 minuter. Så vi fick dra hem tjugo över 12. Och då va det bara och vänta på att kl typ skulle bli fyra så ja kunde dra ner på stan och träffa elin och natta. Vid typ halv fyra får jag ett sms av elin som frågar om ja vill ha skjuts till stan på moppen, hihi fan va nice det va :D jag älskar att bli skjutsad på moppe (A). Vi kommer ner på stan vid typ fyra, går runt lite. Sen träffar vi Amanda och snackar med henne i typ en halv timma. Sen vid fem slutar Natta. Vi går till cafet i skrapan och sitter där i två och en halv timma! herre gud va mke vi hade att prata om XD men mysigt va det. Sen fick jag skjuts hem av Elin :). Alltså en ganska bra och trevlig dag :). Nu måste ag börja laga mat.


Helt meningslös bild XD men aa den får duga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback