Foton





















Jag ber om ursäkt för att jag inte skrivit något men har haft fullt upp, och som ni kanske har förstått så gillar jag mera att lägga in bilder och visa dom istället för att skriva ;). Dom här bilderna är iallafall tagna på þingvellir på Island på Svenska heter det typ Tingvalla eller thingvellir vet inte riktigt, har aldrig sagt det på svenska :o. Aja har nyss hoppat ur min mormor och morfars jacuzzi här i stugan så nu är man lite seg ;) ska nog ta en tupplur elr ngt :). Ha det gött ♥ Saknar er i Sverige så mke ♥

Bilderna är tagna med Canon Eos 1000D med objektiven EFS 18-55 mm och telezoomet 70-300 vissa av bilderna är redigerade i Picasa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback