Go kväll :)

Hoppas ni haft en bra kväll :) själv har jag haft en lugn kväll med bara mig själv, chips, dricka och film :). Dagen i dag har vart super bra. Dan började med att jag och Elin gick upp, käka frukost, klädde på oss och cyklade iväg till Lidl för att vi skulle köpa vattenmelon :D det va tyvärr stängt så vi cyklade istl till ica. Efter det cyklade vi vidare till framnäs. Va där till kl kvart över två tror jag. Stack hem, duschade fort som attan, sen vid tre typ stack jag och mamma ner på stan. Kikade i lite affärer tills kl va typ halv fyra då ja typ sprang iväg till kippstugan för att hinna till min bokade tid. Så nu är jag fin inför avslutningsmiddagen och skolavslutingen :). Iallafall, jag och mamma kikade runt efter bla byxor till mig. Hittade efter ett tag ett par jeansleggings på lindex som satt perfekt! :D fick dom och ett par solglasögon :) gick vidare till gallerian, kollade på ett par skor i eurosko elr vad det nu heter, dom va dock lite dyra så vi gick vidare till skopunkten istället. I går hade jag ju hittat ett par som jag gillade och mamma tyckte oxå dom va as snygga så dom fick hänga med hem :) sen gick vi till intersport, hämtade ut ett par badshorts sen stack vi hem. Sen dess har jag typ fotat lite och bara slappat. I morrn kommer tjejerna och ska grilla här i stugan :D. Längtar! ♥. Nu får ni ha en fortsatt bra kväll :)


Lite skilland på håret :D


Hade tråkit när jag kom hem så lekte lite med kameran :)









Orkar inte rätta texen, ursäkta stavfel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback