Inge mer kunskap....

Nepp, nu har jag sagt hej då till KS, känns lite konstigt måste jag säga. I morrn är det ju fotbollsturnerning så det blir ingen skola då och på torsdag då slutar vi ju ''/ så det va bara å säga hej då till mitt skåp och lämna in nyckeln för allra sista ggn. På ett sett kommer man såklart att sakna KS men det finns många anledningar att inte sakna KS oxå ;) men ja kommer sakana allt folk!♥ Och 9D :'(. Aja ja vill inte deppa, ska ju till Island om tre dagar! :D YEY! Så i morrn kommer jag sticka hem och tvätta med mamma och handla det sista, även packa lite lätt. Nu slänger ja in bilder från igår :)































Det får räcka för ikväll :) det kommer förmodligen några fler in på bloggen ;) Liv ska ja lägga ut bilderna på, ja du vet vem ;)?

Kommentarer
Postat av: Elin

Kan du inte lägga ut bilderna från idag ?:) och på väskan måste visa mamma den:P hhaah

2010-06-08 @ 20:45:48
URL: http://elinmariapettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! Fy fan, så jävla snygg!!!!!!!! Hahahahahahahaha<3

2010-06-09 @ 17:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback