Island om 9 dagar

God dagens, dålig uppdatering :( förlåt men har gjort en hel del annat. Tex har det vart så jäkla fint väder så ja ville inte sitta inne ;). Hur som helst. I dag hade vi idrott på hamre, tjejorna sov sorgligtnog inte över :(, men jag vaknade ifall själv i gäststugan kl kvart i nio. Åt frukost, gjorde mig i ordning och va lite lat och cyklade till hamre. Hade idrott från 9.30 till 10.30, jag och liv stack till stugan, duschade och solade. stack till baka till hamre vid kvart i tilv tror ja att det va :o. satt i skuggan och käkade blääig mat, inte förvånad ;). Vid ett fick vi sluta, då cyklade jag till skolan för att redovisa det sista i matten :) och vet ni vad? :D ja är klar nu! ingen mer matte i grundkolan, inge mer matte på sommarlovet för att förbereda sig inför ett nytt år på kunskap :D UNDERBART! det kommer bli så mke mer avslappnat sommarlov nu för man kan inte förberada sig inför ett nytt år :). Cyklade efter jag redovisat till Lidl och köpte dricka, är nämnligen lite pank så tänkte att Lidl va bästa alternativet. När ja kom hem tråkade ja ett tag, sen bestämde jag mig för att göra ngt så ja tog en cykeltur till hälla och kollade på objektiv till kameran. Det va inge kul! fick inte hjälp på ett ända ställe -.- på expert gick en till och med förbi mig och gick till ett annat par, *suck*. Får åka med pappa ist för att få nå hjälp. Cyklade hem lite besviken och började blogga istället.
I morrn ska niorna till Jäkneberget och efter det ska ja och Liv på stan :D och på fredag kommer ja och mamma kanske gå på stan för att hitta byxor åt mig och ja funderar på att köpa gladiatorsandaler, behöver ngt till sommaren.
Nej nu tror jag att ja ska sola lite :) ha det gött ♥♥


Snart så :D om nio dagar kommer jag landa här :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback