Snart är det slut....

Mh, just nu mår ja inge bra :( kommer lämna min klass för evigt i morgon :'( fy vad surt. Asså det finns inga possitiva tankar längre, bara hur mke jag kommer sakna alla dumhuven i klassen XD. Bästa komentaren i år va iallafall när Anders (vår lärare som äger) snacka om hur viktigt det är med våra betyg och helt plötsligt kommer Gynt in och säger ''Mälarstrand ska flytta'' XD det blev tyst i klassen. Iten en jävel sa ngt XD fan va kul det va. Haha, underbara minnen det finns i klassen! och även utanför basgruppsrummet, som tex HAMNEN! kommer sakna den så grymt mke!. Men men,ska försöka fokusera på Island nu :) hur kul ja kommer ha det där :D. Bara en dag kvar nu. Aja ska väl försöka sova nu, ska upp halv åtta för att åka och handla med min mor :). Ses♥♥

Minnen från Kunskapsskolan 2010

Falun

Köpte ett STORT tuggumi och ''snodde'' tre cider flaskor på ICA XD


Gjorde en ring uppe i Falun


Märkte att det var en väldigt konstig diskmaskin där uppe :S innan så var det typ några glas i backen men det kom  ut fyra gafflar och knivar XD

Skolan

Jag och Elin sprang in på toan och fulade oss i typ tjugo minuter...

Stenhamnen

Vi började gå till hamnen

Skolan

Haha, vi lekte med Livs sak på nyckelknippan :D

Brygghamnen


Stenhamnen

Vi käka ÄCKLIG glass från Euroshopper, fy fan XD


Hällde ut skiten i vattnet XD

Skolan

Ännu mera fula bilder från skolan



Hamen igen...

Köpte söta flaskor XD


Och saltabilar

Förberädde inför spex



Spex med klassen ♥




Skolan


Djäkneberget




Framnäs







Avslutningsmiddag





DISCO


Liv e du nöjd XD


Niorna, bara några som fattas ♥


♥ Kmr sakna er


Skrev men glasspinne på väggen, precis som vi gjorde förra året :)

Nu måste jag sova, bilderna är iallafall typ en lite genomblick genom nian år 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback