Good day ♥

Underbar dag :D MVG i svenska fick jag och VG i teniken :D ett minus dock. Eh tyskan, hade muntligt NP... tummen ner till det. Men det va jag förberedd på. På onsdag har ja två NP. Engelska och Matte, nervös.com. Engelskan kmr nog gå bättre en matten, undrar vem som kom på matte muntligt NP? aja det är väl bara å gö det och se hur det går. Det värsta är att ja typ känner ingen som ja ska ha det med. Känner en men dom två andra är säkert matte snillen elr ngt så kmr ja där och kan inget om matte :S. Får väl se hur det går. Men nu hoppar jag till ett annat ämne. Gardasilsprutan. Tog min första i dag. Fick lov att springa upp till läkarmotagningen för mamma var försenad och ja hade inte sprutan. Men det gick bra. Hon va trevlig som sprutade i geggan i mig ;D. 26 maj ska ja dit igen. Längtar, och ja är inte ironisk. Ja gillar sprutor. Vet inte vad som är så hemskt med dom. Men men... Imorrn ska jag äntligen GYMMA! det va evigheter sen! får köra riktigt hårt... Misstolka inte :p hehe. Nu ska jag chilla och sen somna :)


Vet inte riktigt vrf ja la in den här bilden... men ville få lite vårkänsla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback