Mamma är bäst!

Hello fokes! Finns inte så mycket att säga om dagen. Ja gick hem vid halv ett för mådde skit och Redovisade då inte min matte som var tänkt :@ ARG! men när jag kom hemn så ja jag mig och kollade på film och drack typ en liter vatten. Vid typ fem ringer mamma och frågar om jag kunde göra risotto. Hade nyss vaknat från att ha sovit i en timme så va helt död och orkade ingenting så ja skulle ringa tillbaka när jag vaknat till lite. När jag sen ringde och berättade för min mor att jag förmodligen skulle orka laga mat så blev hon så glad att jag skulle få välja vad jag ville från Ica Maxi och hon skulle komma hem med det... Och vad blev det? Ben And Jerry's ofcourse! och det va till och med min mamma som frågade om jag ville ha ben and jerry's :D ja vart jätte glad :D Puss på dig mamma ♥♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback