Nämen hej :)

Hejsan på er alla. Nu har de gått ett tag sen jag skrev här. Har en förklaring... Skolan. Har pluggat efter skolan och stannat kvar i skolan nästan varje dag den här veckan. Det har vart mycket plugg med so:n och no:n. Redovisade det i dag och fick de betyg ja ville.
SO: MVG
NO:VG
Otroligt nöjd. I morrn ska jag redovisa bilden, hann inte i dag. Har dock ingen ide ''/ inte bra det. Men ska ta min pappa till hjälp.
Nu måste jag försöka komma på något till bilden. Ni får kolla på lite bilder som Elin tog igår när vi pluggade hos mig.








Nöjd nu ELIN???? haha



Kommentarer
Postat av: elin pettersson

riktigt nöjd:D:D

2010-03-18 @ 23:02:53
URL: http://elinmariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback