Tjoo!

Nämen tjena allesammans. Jaha i dag är det tisdag. En bra skoldag blev det. Jag och Natta skrev klart vår låt. På eftermiddagen blev det inte super mke gjort men jag och Elin påbörjade Tekniken. Efter skolan skyndade jag, Elin, Natta och Liv oss till bussen så vi kunde komma tidigt till friskis. Och gissa vad... Det va nästan tomt, det är helt otroligt! fast samma var det i går men en då :). Det kändes som att vi tränade i flera timmar men igentligen va vi bara där i typ en 1 timme och en kvart. tiden gick så långsamt på ngt sett. Men men, det va bra endå. Men nu ska jag kolla på how i met your mother och sen ska jag göra en hemstudie uppgift. Då slipper jag jobba som en galning imorrn =D.

See ya <3<3


Onödig bild? I know ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback