Halloj :)

Hej på er! hoppas alla mår bra, det gör ja.... Är helt ensam hemma i kväll :D det är lite ensamt så om ni typ har tips på filmer skulle ja bli världigt glad och om ni kanske vet ngn sida där man kan på kolla gratis film :D om det finns :). Ja vad finns det och säga? vädret i da var ju inte så kul att vakna till ''/ men i veckan ska det bli 20+ så en dag kanske är ok :). Jaja, jag ska fortsätta kolla på NCIS nu. Ha det gött alla.

P.S, har märkt att ja fått mera besökare sen ja blev veckans blogg på mys blogg :D det glädjer mig och ni får gärna ge tips vad ni vill att ja ska skriva om :). Hoppas ni fortsätter läsa min blogg :)

Ses♥♥


Gråsparv i stugan igår :)


Kommentarer
Postat av: amma

Sandra min, já það er bara gaman að lesa það sem þú skrifa og myndirnar þinar eru svo fínar og skemmtilegt að fylgjast með. Ása systir átti að koma til íslands frá copenhagen í dag en það er ekkert flug fyrr en seint í kvöld. kannski getur þú skifað um island það þekkir þú og þú átt fullt af flottum myndur sem getur fylgt með.koss til þín Amma

2010-05-14 @ 11:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback