shooo....

bree vad händer jao? hehe älskar den repliken XD. Hoppas ni har det bra, för mig är det lite sådär ''/ har vart trött och haft ont i huvet i några dar så har inte haft lust att skriva men kände att ni kanske vill ha en uppdatering så ni inte tror ja är död ;) hehe. De senaste dagarna har vart lite upp och ner, fått en del gjort i skolan. I da stack jag och mina tjejor till hamnen och köpte glass :D det va super mysigt det måste vi göra flera ggr :D ♥ vi har ju planerat lite saker vi ska gö de två sissta veckorna i skolan när betygen är satta :D ska bli såå kul. Men det är ett tag dit så får drömma lite istället :) Stack iallafall och tränade m Natta efter skolan. Alla busschaförer verkar ha ngt i mot oss i da :S först stängde 15 bussens chaffis dörren på natta, sen när vi skulle ta 19 stängde chaffisen nästan dörren på mig, sen hände det samma på vägen hem :( blev lite ledsen där. Men nu måste ja vila, huvet dunkar! :( vi ses.


Får bli en enkel bild på mig i da, det är på tiden att ja sticker ut och fotar lite vår bilder snart.

Kommentarer
Postat av: amma

sandra min, flottir steinarnir þínir svo gaman að skoða myndirnar þína. amma og afi eru í bústaðnum og erum að horfa á gosið það er mjög stórt að sjá frá okkur koss og knús.amma og afi

2010-05-07 @ 20:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback