Underbar dag ♥

Asså, världens bästa da på skolåret! klar med allt arbete i skolan, så sista veckorna blir bara chill ♥ Redovisade 35 i svenska och 20 i tyska, vet inte vad ja fick på svenskan men fick ifall g i tyskan :D. Efter skolan stack jag, natta och Elin till stugan. På vägen lärde jag mig skjutsa på cyckel XD Nej har aldrig lärt mig det :) Men nu har jag det. När vi kom till stugan hade min mamma köpt glass och jordgubbar :D vi käkade glass, fixade och trixade med baby frisyrer till på måndag XD. Ringde sen till Åberg och tvingade typ han komma till min stuga. efter typ EN timme kom han -.- vi satt och väntade as länge ute vid vägen när sen gått tillbax till stugan ringer han!. Vi chillade lite, spelade sen kubb :D först, åberg mot oss tjejer sen jag och Åberg i lag och vi ägde sönder natta och Elin! vi vann två ggr. Sen stack vi till hamre och spelade fotboll :). Stack hem vid typ halv sex, då stack Åberg hem, sen natta och sen Elin. Nu kommer det bilder från dan :)








HAHAHA lilla adrian XD


Fan vad cool XD



Hahaha XD












ooooooo
Fotograf: Natta


*stolt fotograf*


Fotograf: alltingen natta elr jag, inte säker.


Fotograf: Natta tror ja XD kmr inte ihåg


Fotograf: Jag


Fotograf: Åberg


Gruppbild ♥


Jah.......


Hahaha :D




Älskar bilden ♥ min ide ;)


Fotograf: Elin






Så gullig bild ♥








Denna bild får avsluta inlägger :), ha en bra freda kväll♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback