Väntar...

Sitter på balkongen och lyssnar på musik medans ja väntar på min mor och far :). Dom kommer vid 12 elr 1 skulle ja tro (på natten). har lite tröökit ''/ saknar mina tjejor :( nu när man vart med dom en hel den den här veckan så saknar man dom så fort dom åkt ''/. Aja vi ses på måndag.
Tog en bild när ja myser på balkongen :) ♥


Marabou och päronsoda :D BÄST ♥


Hoppsan en bild på min säng XD, fy *** vilken röra... mm, bli kul att bädda i natt när ja ska sova, hehe. Men det är såhär det ser ut på min säng när ja inte sovit i den i en vecka.

Kommentarer
Postat av: carro

hej, rena slumpen att jag kom in på din blogg men såg att du hade bla våran blogg som länk, va kul :)

2010-05-02 @ 00:21:54
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback