Fotoframkallning

Shoo! nu va det ett tag sen man skrev ''/ inte bra. Men jag har faktist pluggat :) så det är min ursäkt. Vad har jag gjort i veckan då? mja, pluggat, haft det kul skolan med kompisar, vart på stan med mamma, gått in på experts hemsida och beställt en framkallning av en bild :D det är nog det bästa med den här veckan. Så på måndag sticker jag till stan och hämtar bilden! har en ram och allting så det är bara och sticka en hem efter det och rama in den!! :D är as glad, ska bli jätte kul!
Lägger ut vilken blid det blev på måndag :).

Men jag måste nog avrunda detta inlägg, ska snart äta och sen sticka och hämta Natta eftersom vi ska till Liv :) Ben & Jerry's kväll :D, eller jag har det iallafall ;). Jaja, ha det så bra, bloggar förhoppningsvist snart igen :)

Har redan laggt upp dom här bilderna fast jag har redigerat dom nu :)







Ha det gött ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback