Happy face

Åhå va rolig dag i skolan :D tordde inte man kunde ha så kul XD orkar inte förklara men det innehåller vatten m mjölk, morötter, banan, ris och kebab XD i ett och samma glas! haha fy faaaan så det såg ut. Bröt mot skolans regel pgr av det där glaset XD spang ut utan att plocka undan efter mig XD hahaha! flum stod oxå på dagens meny XD på engelskan. hehe den här dagen är en lång historia så den kanske ni kommer få veta ngn annan gång, nu måste jag städa och fixa mig inför kvällens filkväll med Natta och Elin! :D ♥ Vi hörs ngn gång ;)







Lite bilder fån tidigare filmkvällar vi haft tsm ♥

Kommentarer
Postat av: the one :O

HAHA du blir inte arg ifall jag kollar ingeom din blog? :D

2010-10-03 @ 22:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback