HR10A

Bästa klassen :D ville bara säga det ;) har mke skoj tsm :).

Men jaha nu har jag gjort det igen... inte skrivit på ett år känns det som ''/ inte bra Sandra! Måste förbättra detta. Men man får ju lite bloggtorka då och då ;). Vad har jag gjort dom senaste dagarna då?
Låt mig tänka... Jag har vart iväg och spelat fotboll med några kompisar, och ska göra det varje vecka nu :) bara för skojsskull. Har hunnit bli ännu mer förkyld så jag inte klarade gå till skolan igår -.- tråkigt som fan att ligga i sängen hela dan! sen att somna på kvällen är ju inte det lättaste heller eftersom man vaknat kl 12, nej kan inte säga att förkylning är min favorit grej ;). Jaja vad har jag gjort mer då? ja gått till skolan såklart, eller ja i da iallafall. SEN! har jag nog inte berättat att vår grupp fick gå in i köket för första ggn i tisdags och laga mat för första ggn på denna skola :D Helt underbart måste jag säga, så nöjd med att ja valde HR-programmet! Hade ju dock ingen direkt tidspress på oss så det gick långsamt men vad fan det va första ggn :). Först fick vi som hade stationen förrätt lära oss göra majonäs eftersom det är grunden till många såser sen fick vi välja en förrätt vi skulle göra, jag gjorde ceasarsallad och den gick åt :D blev väldigt glad att många gillade den. Juste vi fick ju såklart göra mat så det räckte till alla i gruppen sen fick man gå och ta det man vill, så vi som gjorde förrätter fick oxå ta efterrätter och bakverk :) Allt blev as gott :) eller det som jag åt iallafall. Jaja ska försöka avrunda detta inlägg nu :) Jag får önska er alla en fortsatt bra dag :) Hörs senare :) nu ska jag jobba lite på en nu header till bloggen :) Ha det gött.


Bild från i somras på Island ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback