Planer på förnyelse...

Sitter i mitt lite halvt ostädat rum och funderar på att göra om i rummet. Har redan bestämt att jag ska ta ner hyllan ovanför min säng för den skapar alltid problem med vad man ska ha på hyllan. Och där ska då min FINA paris tavlan hänga som nu hänger på väggen berdvid. Men när jag då tog ner tavlan såg jag att det var massor av fula borrmärken från min spegel som hängt där tidigare :( F*n tänkte jag. Men hur skulle då va att måla om? Hade faktist planer i våras att jag skulle tapetsera mitt rum nu till hösten, men den tapeten jag vill ha är så mörk, vill inte ha så mörk rum... Men man kan ju alltid måla :). Men vad för färg då? Inte ljus turkos, är lite trött på det, inte rosa XD det blir fööööör prinsessigt ;) men jag har alltid tyckt om färgen lila, eller alltså ljuslila då. Där fick jag svaret! :D Lila ska mitt rum bli :). Så nu till hösten blr det ny färg och lite ny inredning på väggarna.
På väggen där paristavlan hängde kommer det hänga favoritbilder som jag tagit! :D
Usch, nu börjar man längta till studiebidraget så man kan köpa ramar till bilderna! och så längtar man till den nya färgen finns på väggarna :D.
Men nu ska jag till tvättstugan med mamma och sen kväll blir det mys.
Ha det gött ♥♥


Min absoluta favorit bild på min kusin som garanterat kommer sitta uppe på min vägg :)















Lite smakprov på va som kommer sitta uppe på väggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback