Vet ni vad det bästa med bakning är?

Man får äta det som blir över i skålen :D det har jag nu gjort :).
Har precis blivit klar med min vit chokladmousse :) ska ha den i morrn kväll när min farbror och kusin kommer till oss :). Så det ska va lite festligt ;). Eftersom jag då lärt mig göra vit chokladmousse tyckte mamma och pappa att det va perfekt att ha på freda så jag fick visa vad ja går för, typ, haha nej då ;). Dom vet att jag äger! muhahhaha!
Men nu hoppar jag över till ämnet skola, om det är okej :)
Skoldagen i dag kan beskrivas som ROLIG!, skratt så tårarna rann och flumm. Typ så. Hela matsalen hörde väl oss skratta tror jag. Haha fan vilka underbara minnen man kommer ha från den här klassen asså :D har redan börjat älska den! Det här kommer låta lite konstigt men jag längtar faktist till att gå till skolan, det är inte ofta man gjorde det på KS. Så det var en lättnad :).
Nej vet ni vad? Nu ska jag plocka undan alla redskapen från bakningen och sticka ut och fota tror jag :) sen i kväll blire fotboll med pappa, bror, pappas jobbarkompisar och ngr andra kompisar :)
Slänger in bilderna på det jag fotade sen!
Ha det gött ♥♥


Kan dock inte säga att jag inte saknar kunskaps tiderna <3 många raster spenderades vid hamnen och nu i slutet i nian med jordgubbar och Äcklig glass! hahah <3


Jordgubbar och äcklig glass! :D <3


Sista veckorna på Kunskap <3


Tror det här va när det bara va några få dagar kvar i skolan tills vår sjuka klass splittrades <3 R.I.P Klass 9:D


Ska inte glömma bästa Spexet i västerås!


9:D bästa klassen <3

Liv om du ser det här börja inte grina, ok? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback