2 dagar!

Nu är det bara två dagar kvar!!!! längtar ihjäl mig :D Laddat in musik på Ipoden, laddat den, nästan packat klart... nu är det bara å vänta till på freda ^^
Men nu är det ju inte freda så ska inte fortsätta snacka o det :) snart kommer liv, då får jag äntligen käka!!! är as hungrig -.- sen sticker vi förmodligen hem till henne och har det chill. Sen i morn står det städing på schemat *suuuuuuuuuuuck* får 100 kr om ja städar min brors rum så ska ju det oxå, plus mitt rum och gäststugan. Undrar om jag inte kommer dö elr ngt i morn :p

Aja ska väl ta och fixa lite med iphonen så den oxå får lite mer låtar :)
Juste, när jag är på Island... förvänta inte er massa blogginlägg, kusinerna kommer klänga på mig och massa annat står på scemat :) men lite bilder och så får ni nog se ^^


Söt bild från förra året ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback