Hungrig!!!!

Gaaaah jag dör här! är hungrig!!!! :(
Har städat hela jäkla dan, shit va trött man blir. Min brors rum, mitt rum och gäststugan damsugit och dammat av och plockat undan saker. Aja det är ju värt den, får 100 kr av min bror ^^ för jag städade hans rum.
Men vad gör alla andra i dag då? :) kanske är med vänner? om jag inte varit tvungen att städa hade jag passat på och varit med någon/några vänner men mamma typ tvinga mig städa rummet innan island xD så det har varit en hemmadag i da ;)
Just nu sitter jag iallafall och laddar in en ljudbok till Ipoden :) Bläckhjärta heter den, den är jättebra ^^
Men nu kom min farfar över så jag ska hålla hn lite sällskap :)

Vi hörs ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback