Trött...

God kväller :) Ledsen för dåligt uppdatering, haft fullt upp de senaste dagarna ^^
Va på äventyr i dag med liv ^^ ni kan läsa om det här :)
Jaha vad händer annars då? hoppas alla har ett fint sommarlov, jag har ett superbra sommarlov iallafall, tror det är ett av de bästa, just för jag har varit med vänner nästan varje dag. På ett sätt är det roligare att va här i sverige än på Island för alla mina vänner är här! På island är man mer med släkten dag in och dag ut och efter fem.... eller är det fyra år i rad?.... aja då tröttnar man kanske lite. Förra året vart ju lite mer ''kul'' inte för det inte vart det åren innan men just för då fick jag vara med tjejer och killar som va i min ålder och lärde känna många :).

Nu är det ju bara 6 dagar kvar sen får jag äntligen vara i tre veckor i det underbara landet ♥ Kommer kännas otroligt konstigt att bara va där så kort tid. Jag vet att iallafall tre år så har jag varit där en hel sommar. Kan säga att mina vänner här i Sverige har uppskattat att jag inte varit där hela sommarn xD 

Undrar hur jag kommer göra nästa sommar... Sverige eller Island? Blir förmodligen båda, kan inte skita i att åka till Island, så funkar det inte. Dock vill jag oxå va här för det har varit så kul dom här veckorna och tror inte nästa sommar kommer bli sämre ;) Det är bara vädret som gör så jag vill vara på Island hela sommarn, den äckliga fuktiga luften här i Sverige tar dööööd på mig. På Island är det perfekt för mig, 17 grader och sooool på Island är det bästa som finns ^^ det är sååå skönt, man dör inte av fuktig värme där, plus att jag som älskar tjocktröjor... det är ju sååå underbart att kunna ha det där ^^
Oj oj va långt inlägg det blev om Island och Sverige ;) hehe nu måste jag sova


Hihi en skojig bild från USA :)
Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback