IN LAS VEGAS!!!!!!

Nej men hallå :D har hört att det regnar i Västerås ;) är det sant? hehe här finns det inte ens en liten glimt av regn. Det är ca 40 grade varmt varje dag, men det är inte värme som i sverige där det är ganska fuktigt klimat, Här är det mer torrt klimat så man svettas inte som en gris xD

Från en sak till en annan... Mina vänner som läser min blogg: JAG SAKNAR ER OTROLIGT MKE!!! ♥

Så, då va det sagt ^^ jag hade tänkt slänga ut bilder från roberts studentfest men internet ville inte riktigt låta mig göra det -.- såååå ni får vänta tills jag på ngt mirakulöst sett får internet på min data hos Rune :) elr så får ni vänta tills jag kommer hem till Sverige :)

Nu ska jag till starbucks och käka frukost :D IT'S AWESOME HERE!!!!!!

Kärlek till mina vänner och mina släktingar ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback