I skolan...

Halloj :) här sitter jag själv i skolan och får lite plugg gjort innan klockan slår tre då jag har min ooooootroligt roliga matte... och jag sitter själv för att vi bara har en lektion på torsdagar, eller i alla fall vi hotellare. Restaurangfjantarna (som jag och Fredrik kallar dom xD) har snabbmat nu så mina kompisar som har valt restaurang är inte här pgr av det. Men när jag har klarat av matten får jag oxå gå hem efter lunch som mina hotellkompisar får ^^ så jag kämpar på :) Har två grejer kvar i matten dock är det ju ekvationer som jag är sääämst på så vi får se hur det går med det. Nej nu ska jag faktiskt plugga.... tror jag ;) Ha de gött :)


Om man ändå kunde dra tbx tiden och göra så inte tiden flög förbi som den gjorde i USA Phoenix ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback